Wp eklentisi istiyordum. Hali hazırda zaten benzer bir eklenti vardı fakat kendim tecrübelerime ve isteklerime göre bir eklenti yazdırdım fakat bu eklentinin tüm hakları bana ait vs gibi bir konuşma yapamadık. Benim isteklerime göre sıfırdan hazırlanmış bir eklentiyi başkasına satması sizce doğru mu? İlla bunu konuşmamız mı gerekirdi? Sizce fikir hırsızlığı değil mi?