Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Cümle Kadar Saçma Birsey Yok Adam R10da Konu Açıyor Sonra Yazıyoruz Konuşuyoruz Gelip Elden Alayim Diyor Eger Foruma Güvenmiyorsan Gidip Gruplara-facebooka Bakabilirsin Yani Sizce Elden Satmak Mantıklı mı işlem 7k
Mesele r10’a güvenip güvenmemek değil asıl mesele üyelere güvenememek geçen gün ben forumdan kurumsal plus hesaplı biriyle yaptığım ticaret sonrası 37.000₺ dolandırıldım misal