format dosyasını normal sürükle bırak yöntemi ile atarsanız olmaz. yazdırma programları var, rufus en kolayı. rufusu kurun. flaşı takın. programda iso dosyasını, hangi diske yazdıracağınızı (flaş bellek) seçin. gerisine dokunmadan yazdırın. sonra pc açılırken (f1, f2, f12, delete artık hangi tuşsa) ona basın peşpeşe biosa girin. oralarda bi yerde boot menüsü var. böyle disklerinizin göründüğü. orada ilk sıraya flaşı alın. kaydedip çıkın. format attıktan sonra tekrar yerel diskinizi ilk sıraya almayı unutmayın