Daha önce polisin,bakanın,belediye başkanlarının,jandarmanın hatta başbakanın bile rüşvet aldığı haberlere vs illaki yansımıştırveya duyulmuştur.
Kısacası her kurum ve kuruluşta görevini kötüye kullananlar mevcuttur ancak bunu o kurum ve kuruluşa mal etmemek gerekir.Her insanın iyisi kötüsü vardır.