Herkese iyi geceler

Bilgisayarımda 256 GB ve 1 TB iki adet SSD var. Windows 256GB olan SSD ye kurulu olduğundan bilgisayar hızına yansımıyor. Ben de bu yüzden 1TB olana kurulum yapıp 256GB olanı depolamak için kullanmayı düşünüyorum.
Youtube:'da ki videolar da format attığımda kurulum gelmiyor sadece freedos olan yeni bilgisayarlar için video hazırlamışlar o ekrana nasıl gidebilirim ?

Windows 11 İndirip herhangi bir flaşa atmam yeterli mi ?
Flaş tamamen temiz mi olması gerekiyor ? ( Monsterın kendi flaşı var için sürücüler gibi bir şey var fakat dosyalar boş)

1TB SSD yi şuanda bölemiyorum kullanılıyor hatası alıyorum flaşa dosyaları atıyorum belki ondandır veya kurulum yaparken bölme biçimlendirme işlemi yapabilir miyim ?