Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Oho olmaz mı hocam illa polislerin arasında da öyle insanlar çok. Bazılarına neden bişey olmuyor sanıyorsun. Avukatlarda bile var yani. Arama vs yapılmıyor diye avukat arabasında uyuşturucuyla yakalanmıştı öyle bi haber vardı. Rüşvet şu şekilde de olabiliyor burada restaurant var mesela adam kendi işini gördürüyor sonra polise yemek ısmarlıyor gibi gibi en basiti bu. dibimizde ble maalesef var.