Kamuda rüşvet bir işleyiş biçimidir. Çoğu zaman müdürlerden/amirlerden aşağıya doğru olur o işler. Almayan az sayıda kişi vardır, ama genel olarak "bal tutan parmağını yalar" sözünün hakkını verir bizim insanımız. Özal bizzat önermişti memurlara rüşvet almalarını. Sağcılık parayı sevmektir, ülkeyi 8, senedir sağcılar yönetiyor, rüşvetsiz devlet işlemez.