abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece telefon , kod geliyor onaylıyorum sonra da zaten girmek istediğim gmaile kod yolluyor
tam çıkmaz bir durummuş harbiden. yani böyle durumda "diğer seçenekleri gör" dü sanırsam orada bunların olmayışı durumundaki seçeneği de bulundur ama öyle de bi seçenek gelmiyor sanırsam