Kurumsal bir firmadan ödeme almış olmanız gerekiyor hocam Aslında karta gerek yok direkt banka hesabınıza da çekebilirsiniz.
Şöyle bir kart geliyor. İşlem ücretleri falan çok fazla. Eskiden almıştım şu an olsa almam.