Selamlar hocam. 11 yaşında Golden’ım var. Kilosu 47 11 senede edindiğim tüm bilgiler şu şekilde; Goldenlar obur hayvanlardır. Hem yemek yemeği severler hemde koşup oynamayı. Sizin yürüyüş yapmanız halinde bu kadar kilonuz varsa farklı sorun olabilir (umarım hiçbir sorunu yoktur). Fazla evham yapmamanız ve daha dikkatli gözlemlemenizi tavsiye ediyorum. En ufak bir kusma bir yağ bezesinin “ reflü veya diğer hastalıklar” olduğunu işaret etmez. Bu yediği mama ve verilen ev yemeklerinden dolayı da derisinde çıkan sıkıntılardan dolayı olabilir. Dışarıda tuvaletini yaparken yediği birşey olabilir. O kadar akıllılar ki sizi ayakta uyutur öyle yine yerler Mama olarak protein değeri düşük mamaları kullanın, çünkü protein fazlalığı vücutlarına ve derilerine zarar vermektedir. Umarım herhangi bir olumsuz sağlık durumu yoktur 🙏