Merhaba Son 1 aydır şüpeli ödeme askısı atıyor 2 3 methıd değiştirdim reklam veren doğrulamasından işletmesine priv methodlara kadar denedim ama halen yiyorum ilk başta useragnet diye düşündüm firefox açtım yine yedim dolphin anti denedim yine yedim sonra user agnet swich kulandım yine yedim bu seferde anladım burda proplem yok bu seferde neyde hata yaptığımı düşündüm we1town alıyordum ipv6 proxy şimdi düşüncem proxy sağlıyıcısını değiştirip yada kendim ipv6 üretecektim olmadı mobil proxy ile açacaktım eyer bununda şüpeli ödeme yersem delirecem