Yalnızlık başa vurdu şu günlerde biraz muhabbet tadında olsun

2 sene önce falan toptan ürün satılan bir mağazadayım, baktım 25 liraya kablosuz mouse var, kaliteli typc kablolar var. İnternetten baktım aynı mouseun piyasası 150 ₺ kablonun 40 ₺ falan.

Facebook üzerinden sahibinden üzerinden satarız dedim aradım arkadaşı yarı yarıya girelim mağazadaki tüm mouseları alalım biraz da kablo alalım satarız, sonuç; odam mouse ile dolu hala dolapta yer kalmadı


Bir ara hosting işine girelim dedik bir frima ile anlaştım sınırsız reseller açtılar bayilik verdiler siteyi kurdum her şeyi hazırladım sosyal medyadan satıyordum iyi gidiyordu, nasıl olsa dedim bayilik aldım yer sağlayıcı belgesine gerek yok.

O işler öyle olmuyormuş gittik başvurduk red yedik, önemli sitelerim de resellerde olduğu için sonlandıramadım her ay sınırsız reseller parasını ödemeye devam ediyorum 3 yılı geçti


Yakın zamanda 14 Şubat'ta da bir girişim oldu, yine bi toptancı uygun yollu miklatıslı çift bilekliği var. 14 şubat geliyor su gibi gider dedim aldım 50 tane 1 tane satamadık o da bir tarafımıza girdi


Projelendirir olmadı satarım kafası ile de şu ana kadar 50-55 tane domain aldım. Ne sattım ne projelendirdim ...