Abi hoşgeldin tekrardan, Şu konu başlağını hiç unutmuyorum KAYNANAM BULUYOR BEN ALIYORUM

Taa o zamanlar suriyede görevdeydim şuan evimdeyim baya zaman geçmiş harbi harbi
Canımsın kral

Maalesef zaman geçiyor, acı tatlı iyi kötü yaşamaya çalışıyoruz

Çok sevindim seni gördüğüme allah yolunu bahtını açık etsin yine güldürürüz inşallah