sitedeki çerezleri kabul etmeyince site bizim çerezlerimizi almayı bırakıyor mu
analytics gibi izleme kodlarını devre dışı bırakmak gerekir mi?

çerezleri kabul etme diyen kullanıcı yasal hak iddia edebilir mi?
illegal bir durum yok bunu gerçekten merak ediyorum. çoğu sitede bu butonlar işlevsel değil sadece göstermelik. bunun oluru nedir?