yanlışmı anladım acaba.
250tl için 255tl yatırıyoruz sonra bu 255 tl ile coin alıyoruz. Sonra bize 250 tl hediye geliyor.

daha sonra 250 tl yi çekiyoruz, içerde 5 tl kalıyor.
yani 250 tl için 255 tl yatır, 250 tl çek 5 tl içerde zararmı oluyor
Yatırdığın tutar ile birlikte +250 TL çekim yapıyorsun. Yani 250TL kâr olarak çekiyorsun yatırdığınla birlikte.