Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben beğenmedim hocam ya, bence parayı çöpe atmışsınız umarım yanılırım
sağlık olsun hocam ya neredeyse 1.5 pide parasına alıyoruz zaten domainleri. tutarsa sürpriz tutmazsa yapacak bir şey yok