Yani kötü durmuyor ama biraz sade kalmış. Bu arada Blogger ile değil de WordPress ile çok daha güzel şeyler yapabilirsiniz. Zaten bir çok tema mevcut ücretli ve ücretsiz.
Hocam wordpress i çok düşündüm ancak adsense ile blogger ın daha basit eşleştirildiğini duydum bir adsense onayı alabilirsem sonrasında siteyi geliştirmek için wordpress e geçiş yapmayı düşünüyorum.