İnsanoğlunun ilk başlardaki en önemli ihtiyacı barınma ve yemekti. Bugün hala pek çok ülkede malesef aynı. Bizim ülkemizde de sorunlar aynı. Vehim durumda olmasakta bugün kirasını ödeyemeyen iş bulayan sayısı az miktarlarda değil. Niçin kötü yerlere bakarak kendimizi kıyaslıyoruz. Niçin iyi yerlerdeki bölgelerle Türk insanı kıyas yapmıyor. Tavuk yemekten biat etmeyi mi öğrendik.