Ülkede insanlar aylık 10 dolar ortalama ücrete çalışıyor videoyu bi izleyin derim, cidden çok üzücü neden dünya böyle bir yer açlıktan bir insan ölüyorsa insanlık nerede



https://www.youtube.com/watch?v=pHJGdebH14k&t=582s