KSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun yaşamadım ama sorun yaratıp nemalanırım diye düşünmüştüm

Şu hakkı alkan acayip temiz para kazanıyor markalardan.
Anladım anladım, ben de şakanıza eşlik edeyim dedim. Ya helali hoş olsun herkes kazansın kimsenin 5 kuruşunda gözümüz yok. Zaten burada sorun fenomenlerde değil markalarda. Sırt takipçisi, bilinirliği, yaratacağı etki fazla diye bir müşterinin sorununu çözemezsin. Senden hizmet alan kim varsa herkese eşit yaklaşmak zorundasın.