ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şükürler olsun doğdu kızımız soranlara çok teşekkürler Allah herkesin çocuğu bağışlasın herkese nasip etsin inşallah gerçekten çok ayrı bir duygu yaşayınca hissettim
1 ay
3 ay
6 ay
1 yıl sonra yaşayacağın duyguların yanında bugün yaşadığın hiç bir şey. Allah analı babalı büyütsün. Sırf doğum günü tarihi bokuna doğumu riske atmadığınıza sevindim.