paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu adama yurtdışı yasağı koyduramadınız mı hocam? Kaç senedir uğraşıyorsunuz valla emeğinize yazık
Üstat bu adamın pasaportla yurtdışına çıkacağını sanmıyorum. Sabıkası ferman gibi. Ben hiç öyle olacağını sanmam. Sabıkası dosyası olan adam sanmıyorum elini kolunu sallaya sallaya çıksın. Muhtemelen mülteci gibi kaçak gitti... Ben savcılığa verdiğim ifadede yüzlerce dosyası olduğunu söyledim. TOSUN, Thodexci zibidi nasıl kaçtıysa bu da öyle kaçtı...