Merhabalar,
Bizim bir kütüphanemiz var ve buraya eskiden faaliyet veren bir firma mikrotik kurmuş. 3-4 yıllık bir cihaz olduğu için de şifresi vs. unutulmuş. İnternetteki forumlarda çok yazılar gördüm fakat Türk tecrübeli birisi ile bu sorunu kökten çözmeliyim.
Cihazın fotoğrafı bu: