mrym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sacini doker napcan
Uzun saç şekil almadığı zaman kötü duruyor ya. Zaten dökülüyor tek tük. Yaş olmuş 32 bu yaştan sonra saçı nabcam