bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yaşadınız hocam anlatın isterseniz.
sizlerde çıkan direkt bankadan gönderme çıkmadı bende p2p olarak 270 TL yükledim hesaba 208 tl olarak düştü neyse dedim ustd aldım ardından btc alıp satım ustd sattım 180 tl oldu ne yaptıysam çekim yapamadım bince üzerine gönderdim 170 tl olarak çekim yaptım