Bin bir zorluk ile ev alıyorsun sonra gelir elde etmek için kiraya veriyorsun sorns bir bakıyorsun kiracı evine ortak oluyor çık diyince de çıkmıyor sonra diyorlar kiralık ev yok piyasa da olmaz tabi kimse artık evini kiraya vermek istemiyor
konu ile alakası nedir? kirasını mı ödemedik? kendin demişsin gelir elde etmek istiyor, biz de ödüyoruz. çık deyince çıkılmaz, biz sonuçta biz bu evin kirasını veriyoruz, ortada bir sözleşme var. adama derler sen hukuk bilmiyor musun ne diye evini kiraya verdin diye