Herkese selamlar, çokça karşılaştığım ve artık sıkıldığım bir olaya değinmek istiyorum. Örnek olması açısından script satışı üzerinden örnek vereceğim. Bir arkadaştan toplu script aldık bize dosyaları iletti fakat neyin ne olduğu belli bile değil dosya isimlerini script1, script2 vs diye oluşturmuş, karman çorman iletmiş dosyaları. Şimdi ben neyin ne olduğunu görmek için hepsini tek tek kurmak zorunda mıyım? Yaptığınız işe önem vermiyorsanız size tavsiyem gerçekten yapmayın.