Sokaktan 1 anne kedi ve yavrusunu sahiplenmeniz bana göre en doğrusu olur . Onların da hayatını kurtarmış olursunuz hem.
Sadece 2 si varmis deyip alabileceğim bir kedi yok dışarda yavru goruyorum ama annesi vardır diye ellemiyorum , bana annesini babasını kaybetmiş sahiplendirilmek için bekleyen bir kedi lazım teşekkürler yine de yorumunuz için