Evet hocam özellikle IBAN'dan gönderiyorum kirayı, sizin dediğiniz gibi kontratın otomatik yenilendiğini ve kiracının olağanüstü bir durum olmadıkça 10 yıl oturabildiğini okumuştum, tahliye taahhütnamesi konusu canımı sıktı
Hocam hiç takma bile sizi evden çıkartmak istiyorsa kendisi uğraşır siz kendiniz bu yılki orana göre artışını yapin kirayı gönderin sizi evden çıkartamaz 5 gün gecikti diye veya apartmandan herhangi bir şikayet yoksa siz lağım gideri falan dediniz bu durum gerçekleşiyor ise %100 devlet sizin yaniniz da canınızı sıkmaya değmez