software99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanunda şöyle diyor hocam kontrat 2 yıllık yaptın şubat 1 de diyelim ki 2 yıl doldu bu kontrat zaten geçerli illa o kontrat in yelinmesine gerek yok 2. Olarak ise ödemeyi ev sahibinin ibanina yapıyorsanız elden vermiyor iseniz bırakın kendisi uğraşsın ev sahibi evden çıkmıyorum deyin hiç birşey yapamaz sizi evden çıkartamaz
Evet hocam özellikle IBAN'dan gönderiyorum kirayı, sizin dediğiniz gibi kontratın otomatik yenilendiğini ve kiracının olağanüstü bir durum olmadıkça 10 yıl oturabildiğini okumuştum, tahliye taahhütnamesi konusu canımı sıktı