Asker kaçağı ve yoklama kaçağı farklı şeyler. Askerlik işlemlerini başlatmadığın sürece yoklama kaçağısın. bu süre de bedelli şansın her zaman var. ama yoklamanı yaptırıp askere gitmezsen o zaman bedelli şansın yok.