1. Şubat 2021 eve ilk girdiğim ve kontratta yazan tarih
2. Yıllık kontrat imzalandı, bildiğimiz klasik kontrat yani.
Kanunda şöyle diyor hocam kontrat 2 yıllık yaptın şubat 1 de diyelim ki 2 yıl doldu bu kontrat zaten geçerli illa o kontrat in yelinmesine gerek yok 2. Olarak ise ödemeyi ev sahibinin ibanina yapıyorsanız elden vermiyor iseniz bırakın kendisi uğraşsın ev sahibi evden çıkmıyorum deyin hiç birşey yapamaz sizi evden çıkartamaz