1. Olarak kontrat süreniz doldu mu ?
2. Olarak kaç yıllık kontrat yapıldı ?
Aynı şey bir arkadaşım başına geldi kontrat süresi bittiği günden 2 gün sonra çıkartmak için işlem başlatıldı o zaman emlak işi ile uğraşıyordum ve arkadaşım o mahkeme aşamasında itiraz falan etti ve o geçen süre zarfında 8 9 ay daha oturmaya devam etti mahkeme kiracı olarak arkadaşımı haklı buldu ve 2 seçenek sundu o günkü kira artış oranı ile o zamanki piyasaya uygun şekilde 1 yıllık daha kontrat yenilenmesi 2. Olarakta kira ci eğer evden cikmaz istiyorsa ev şahibi tarafından taşınacağı evin deposit ev kirası ve taşınma masrafları ni karşılama şartı ile evin tahliyesine karar verdi kanunda %80 kiracı lari kapsıyor ben yeri geliyor 3 4 ay kira odemiyorum peşinden 6 aylık kira gönderiyorum şuanda ki kira artışları ev sahipleri ni oturan kişiden parayı artışa göre alamadığı için evi bin bin türlü bahane ile tahliye etmeye calisiyorlar
1. Şubat 2021 eve ilk girdiğim ve kontratta yazan tarih
2. Yıllık kontrat imzalandı, bildiğimiz klasik kontrat yani.