hocam doğru bilgiyi askeriyeyi arayarak alabilirsiniz tabi ki her zaman ama benim okulla ilişkim kesilmemişti asker kaçağı olduğum dönemde
Aradım sordum sene sonuna kadar geçerliymiş. Hocam ama her halükarda tecil bozulsa da bedelli askerlik yapılıyor yani. Yeter ki devlete para verelim