lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok yok hocam zaten açacağım konuda da bunu belirteceğim domaini degil alım hakkını sattığımı. Ayriyeten niş bir kelime arayıp bulunması bir tık zor ama yorumunuz için teşekkürler
200 tl den kaydettirip rahat bi şekilde satmak varken neden uğraşıyorsunuz