serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi misiniz, logoyu görünce anılarım canlandı, ah Mavi
Bende BTC karşılığında Premium almıştım, ağlıyorum şu an
Evet 2 ay önce oturdum birebirini yaptım template'in sonra mavi'ye ulaştım numarasından.
Tekrar bir toprarlanma dönemine girme ihtimali var MW'nin, bakacağız