Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu üst yönetimin baskısı ya da benzeri bir durum değil. Ürünler her zaman "İlk giren ilk çıkar" mantığı ile dizilir. Marketlerde de böyledir, restoranlarda da böyledir. Mesela bir hamburger siparişi verdiğinde hazırda en çok bekleyen hamburgerleri verirler. Gıda endüstrisinin neredeyse tamamında durum aynıdır. Tarihi geçmediği sürece bu uygulanır.
Kesinlikle doğru olan yöntem bu. Aslında o mağazayı dizilimden dolayı tebrik etmek gerekli ama çalışanın yaptığı çok yanlış bir durum. Belki konu sahibi arkadaş 1 hafta sonra tüketecek.