İyi akşamlar, bi eklenti kurdum eklenti ayarlarını bozdum. kendi içerisinde sıfırlama yok, eklentiyi silip tekrar kurunca eski ayarlar geliyor. sürüm düşürme veya yükseltmede yok, nasıl sıfırlayabilirim?