ikisini de almayın. iphone 11 zaten lcd ekran 60 hz daha bi ton berbat özelliği var. İphone 12 şu an kullanıyorum kronik boya kalkma sorunu var satarken sorun çıkartır, değeri düşer. Zaten güncelleme almayacak ya bu sene ya da önümüzde ki sene. Bütçenizi yükseltip iPhone 13 almanızı tavsiye ederim diğer 2 model ile arasında dağlar kadar fark var.