Hygge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mobilite değilim. Sadece evde çalışacağım ve Windows olmasını istiyorum. Siz demişsiniz ki "olan yeni nesil olması " burada yeni nesil olduğunu nasıl anlayacağım?
Birde 4000 serisi alırken yazıyor mu?
Son olarak masal siteniz gayet güzel. Gereği yapıldı Çok teşekkürler.
Öncelikle teşekkürler

Bence windows almanın sana faydası olacağını çok zannetmiyorum çünkü 1. acayip ses çıkartıyor olacak kasayı soğutman uzun ömür için soğutma sistemi vs de eklemen lazım Bende Ryzen 9 Kasa var 64 GB ram falan tabici caiz ise hayvan gibi ama neredeyse 1 yıldır %90 Macbook Prodayım sadece bazı dosyalar windows istyor yazılım falan yaptığımdan dolayı o zaman geçiyorum onun dışında windows a hiç geçmiyorum eğer oyun vs oynamayacaksan muhakkak mac al Bence dua edersin.

Windows gelince 4000 serisi 3000 serisinin bir üstü olan seri 4060 4070 4080 4090 serileri nvideo yapay zeka ekledi ekstradan 3090 mesela hem pahalı hemde daha düşük performans veriyor 4070 Ti lara göre oradaki yapay zekadan faydalanman açısından 4000 serisininden almanı tavsiye ederim
Yeni nesil işlemci şu 14 . nesil en son çıkanı ve performansı yüksek i9 çok iyi değil diye görmüştüm herkes kötülüyordu youtubede kendim test etmedim ryzen daha ilgimi çekiyor performans açısından intele tekrar dönecek olursak 14 seri 14700K bu şekide oluyor mesela 13 nesil 13700K gibi tercihen Ben olsa i7 14. nesil alırım ama ryzen daha ilgimi çekiyor.


Lakin totelde gene tercihim macten yana olacaktır