Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 4 ay önce 3 arkadaşımla gittim. bangkok ve pattayada 28 gün geçirdik. gerçekten tek başıma olsam sıkılırdım yanına bir arkadaş gerekiyor kesinlikle. kentin kokusu için ilk 2 gün gerçekten midem bulandı yemek bile yiyemedim ama sonra alıştım koku falan hiç etkilemedi beni. umarım birisini bulursunuz.
kişi başı ne kadar harcadınız hocam