sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl red alıyorsunuz anlamıyorum ben her siteye onay anldım bu zamana kadar. 20 içerikli siteye bile aldım. Sanırım bir yerde hep aynı hatayı yapıyorsunuz.
Sizce hata ne kadar mümkün 10 içerikli siteye benim de aldığım çok oldu. Aynı siteye önceki satıcısı aldı ben aynı siteye başvuru yaptığımda 4'dür red yiyorum sizce bir sorun olsa diğer kişide almaz mıydı