MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz kanseri yendik başlıklı konunuzu da dört gözle bekliyorum. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
Çok teşekkür ederim, inşallah yazacağız.