Bende sabır yok hocam

) Bir süre beklemenin daha faydalı olduğunu bilsem de sinirden tekrar yolladım çünkü kabul edilmeyecek son site. Sizin de dediğiniz gibi benim de 10 içerikli bomboş sitem kabul ediliyor, sitemim de ona. Buna bot bakıyor öyleyse, bot bakıyorsa 14 gün neden bekletiyor...
Yok hocam açıkçası adsense evet her zaman alınması zordu fakat şunun şurasında 1-2 sene öncesine giderseniz her türlü alamadığım site olmazdı istisnasız 10 sitenin 10'una da alırdım.
Eyvallah teşekkür ettim
Aman aman olmaz. Adsensenin birinci kuralı zaten sabır. Sabırsız insan adsensede asla başarılı olamaz bak bu kesin bilgi ve tecrübe. Boş bir cümle değil yani.