Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba
Şahıs şirketim var ve bir firmada SGK lı olarak çalışıyorum. Genç girişimcilikten faydalanıyorum. İlk sene bağkurdan zaten muaf olunuyor. Peki 2. senesi de eğer sgk lı isem bu bağkurdan tekrardan muaf olabiliyor muyum?
Muhasebecim o öyle olmuyor dedi çünkü olmayadabiliyormuş. Böyle bir durum mümkün mü?
📌Genç girişimcilik kapsamında 1 yıl bağkuru devlet öder ama siz Sgk lı olarak çalıştığınız için bağkur zaten açılmaz, taki sigprtalı işten ayrılana dek.
📌Çalıştığınız iş yerinde sigortanız 30 günden eksik yatırılırsa bağkurunuz aktif edilir, buna dikkat edin.