Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sgklı olduğunuz sürece bagkur ödemek zorunda değilsiniz.
Bazen sistem sıkıntı çıkarıyor, bagkur çıkarabiliyor, böyle bir durumda gidip borcu sildirebilirsiniz
D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu soruyu ben de kısa bir süre önce sormuştum. SGK'nız 1 ayda eksiksiz yattığı sürece bağkur kesilmiyor. Kesilirse sgk ya gidip bildirmeniz gerekiyor.
Distingue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SGK tam yatmazsa bu şekilde Bağkur ile çakışmalı hizmet oluyor. Burda mesela ayın 6 günü SGK, kalan günler Bağkur ödemesi şeklinde. Fakat SGK tam ay boyunca yatıyorsa Bağkur ödemesi çıkmaz, çıksa bile ödemeniz gerekmez bildirip sildirirsiniz yani.
Anladım çok sağ olun hocam ilginiz için.