Tam gün yatıyor hocam eksiksiz yani ama eksik yatarsa sanırım o bağkur borcu mu çıkıyor bu durumda?
SGK tam yatmazsa bu şekilde Bağkur ile çakışmalı hizmet oluyor. Burda mesela ayın 6 günü SGK, kalan günler Bağkur ödemesi şeklinde. Fakat SGK tam ay boyunca yatıyorsa Bağkur ödemesi çıkmaz, çıksa bile ödemeniz gerekmez bildirip sildirirsiniz yani.