Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. sene muaf olamıyorsun
1 senelik sadece hocam.
bağkuru 2 yıl ödüyorlar, vergi muafı 1 yıllık diye hatırlıyorum.
Yok zaten, şirketimin 2. yılında yine sgk lı bir yerde çalışıyor gözüküyor isem bağkur ödememe gerek kalıyor mu diye sormak istemiştim