SGK'lı olarak çalışıyorken genç girişimcilikten faydalanamazsınız diye biliyorum, bağkurlu olmanız gerekiyor sanırım çünkü ben böyle bir handikapla karşılaşmıştım yıllar önce. Muhasebecinizden detaylı bilgi alın