Merhaba
Şahıs şirketim var ve bir firmada SGK lı olarak çalışıyorum. Genç girişimcilikten faydalanıyorum. İlk sene bağkurdan zaten muaf olunuyor. Peki 2. senesi de eğer sgk lı isem bu bağkurdan tekrardan muaf olabiliyor muyum?
Muhasebecim o öyle olmuyor dedi çünkü olmayadabiliyormuş. Böyle bir durum mümkün mü?